Welkom bij de Heijmans Klantenservice
Wij hopen dat u zich thuis voelt in uw Heijmans-Huis. Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, dan kunt u op deze website terecht met vragen en voor het melden van garantieklachten.

Nieuwbouwhuizen van Heijmans vallen onder de SWK-garantieregeling (voorheen GIW). De eerste zes maanden na de oplevering vallen onder de onderhoudsperiode. Na een termijn van drie maanden na oplevering gaan de garantietermijnen in.

Om een melding te kunnen aanmaken, dient u een account te hebben. Deze kunt u aanmaken door linksboven op ‘Nieuw account aanmaken’ te klikken. Heeft u reeds een account, vul dan linksonder uw gegevens in en klik op ‘Login’.

Na het inloggen komt u op de welkomstpagina van uw woning terecht. Aan de linkerkant bevindt zich de mogelijkheid om o.a. een melding aan te maken. Vult u het desbetreffende meldingsformulier zo volledig mogelijk in en lever indien mogelijk digitale foto’s aan ter illustratie. Dit helpt ons bij het zo goed mogelijk kunnen beoordelen van uw melding. Indien nodig komen wij graag langs om uw klacht of verzoek ter plekke te beoordelen.

Na indiening van uw melding ontvangt u per e-mail een bevestiging en registratienummer. Hiermee kunt u uw melding volgen.

Na ontvangst van uw melding beoordelen wij binnen 5 dagen of uw melding binnen de garantiebepalingen valt. Indien dat het geval is zorgen wij dat uw melding zo snel en zorgvuldig mogelijk wordt afgehandeld. Dat doen wij zelf of laten wij doen door derden. U hoort van ons wie uw melding zal afhandelen.

Mocht u vragen hebben over de afwikkeling van een klacht, dan kunt u ons te allen tijde telefonisch bereiken via het telefoonnummer 088-4335050...



Nieuw account aanmaken Wachtwoord of accountgegevens vergeten